Veebipoe KINGIIDEED (edaspidi Veebipood) omanik on Vitasensations OÜ (registrikood 14525781 ), asukohaga Võru 16, Tallinn, Harjumaa.
1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel
See veebipood müüb kingitusi, edaspidi kingitused kohaletoimetamisega Tallinnas ja Harjumaal. Ostjaks on ükskõik millises maailma paigas asuv isik, kes soovib saata kingituse/õnnitluse teisele isikule, kes elab Tallinnas või Harjumaal. Kauba saaja on isik, kellele kingitus/õnnitlus saadetakse.
Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on välja toodud kauba kõrval. Hinnale ei lisandu tasu kohaletoimetamise eest Tallinnas, kuid lisandub tasu kohaletoimetamise eest teistesse Harjumaa piirkondadesse. Kõikide veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud eurodes.
Kohaletoimetamise hind sõltub ostja asukohast. Kohaletoimetamise hind kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel ‒ kohaletoimetamise korral väljaspool Tallinnat, on hind fikseeritud ja võrdub 7 euroga.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine ja maksmine
Siin peab kaupmees lähtuma just oma veebipoe ostu sooritamise lahendusest.
Kaupade tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, nimelt ostja kontaktandmed, telefon ja saaja aadress (kui ostja teab ainult saaja telefoni, siis on kauba kättetoimetamine võimalik ka helistades adressaadile ja täpsustades kingi üleandmise koha) ja valida sobiv kuupäev ja kellaaeg kauba kättetoimetamiseks, samuti ka soovid/õnnitlused postkaardile ja kommentaarid tellimuse kohta.
Kustutada need makseviisid, mida veebipood ei kasuta ning vajadusel lisada, kui on kasutusel veel makselahendusi.
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Visa/Mastercard kaardimaksed.
NB!Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Soovi korral saab ettevõte ka arve esitada. Kui soovite arvet, kirjutage meile e-posti aadressile info@kingiideed.com või helista telefonile +37256798086
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3. Kohaletoimetamine
Kaupu toimetatakse kohale Tallinnas ja Harjumaal, kuid neid saab tellida kõikjalt maailmast. Kauba kohaletoimetamisega tegeleb ettevõtte esindaja, harvadel juhtudel ka kullerfirmad.
Kauba kättesaamiseks on vaja märkida, kas kauba saaja telefoninumber või nii tema aadress kui telefoninumber, üleandmise kellaaeg ja kuupäev, kuid seda mitte vähem kui 12 tundi ostuhetkest.
Kohaletoimetamise kulud kannab müüja, välja arvatud juhul, kui kohaletoimetamine toimub väljaspool Tallinna, ja vastav hinnateave kuvatakse saatmisviisi kõrval.
Tarned Tallinna piires jõuavad ostja poolt näidatud sihtkohta tavaliselt 1 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest või päeval, mis on täpsustatud tellimuses. Tarneid väljaspoole Eestit ajutiselt ei korraldata.
Kui müüja ei saa mingil põhjusel kliendi märgitud ajal kaupa kätte toimetada, saab poolte vastastikusel kokkuleppel kauba kohale toimetada muul sobival ajal või tellimuse tühistada raha täieliku tagasimaksega tellijale.
4. Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada avaldus e-posti aadressile info@kingiideed.com hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Heaks tavaks on pakkuda oma klientidele tasuta tagastust, mis tõstab usaldusväärsust ning läbi selle ka müüki. Seega järgnev lõik on Kaupmehele, kes tasuta tagastust pakkuda ei saa.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitseseadusele (26.04.2012, nr.1-1/12-019) ei laiene garantii- ja tagastamisõigus kiiresti riknevatele kaupadele, mille hulka kuuluvad ka lilled.
5. Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kingiideed.com või helistada telefonil: +37256798086.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui veebipoest ostetud kaupadel on kahjustusi, mille eest veebipood vastutab, asendab veebipood defektsed kaubad. Kui kaupa ei saa või asendada, hüvitab veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud kulud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
7. Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kingiideed.com või helistada telefonil: +37256798086.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.